پوتین ایمنی نسوز پای آرا مدل آلپینا

زیره نسوز، مقاوم در برابر آتش و مواد شیمیایی، گزینه‌ای ایده‌آل برای مشاغل پرخطر است. طراحی ارگونومیک آن راحتی پا را در استفاده طولانی‌مدت تضمین کرده و با داشتن خاصیت آنتی باکتریال، از بروز بوی نامطبوع و بیماری‌های پوستی جلوگیری می‌کند

تماس بگیرید

طریقه ثبت سفارش:

ثبت سفارش تلفنی:
با شماره تماس‌های زیر تماس بگیرید و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنید:
09938633618
ثبت سفارش در شبکه‌های اجتماعی:
از طریق پیام‌رسان‌های تلگرام و واتساپ با ما در ارتباط باشید
ثبت سفارش در سایت:
محصول مورد نظر را به سبد خرید اضافه نمایید و مراحل خرید را پیش ببرید.

پوتین ایمنی نسوز پای آرا مدل آلپینا یک کفش کار ایرانی شیک و باکیفیت است. این پوتین عملکرد و مقاومت خوبی در برابر جرقه و حرارت ناشی از مواد مذاب و آتش دارد. این محصول دارای کفی ضد لغزش بسیار انعطاف‌پذیر می‌باشد که راه رفتن و انجام فعالیت را تسهیل می‌کند. در واقع، زیره این پوتین به شکل هندسی با ارتفاع کم طراحی شده است تا سطح تماس کفش با زمین را کاهش دهد و به این ترتیب احتمال لغزش کفش تیز کاهش می‌یابد.

پوتین ایمنی نسوز پای آرا مدل آلپینا توسط شرکت پای آرا تولید می‌شود. این کارخانه ایرانی در تبریز فعالیت دارد و همواره محصولات استاندارد و باکیفیتی را به بازار عرضه می‌نماید. تمامی محصولات تولیدی این شرکت دارای گارانتی هستند و با قیمت مناسب عرضه می‌شوند. پوتین نسوز پای آرا مدل آلپینا برای مشاغل سخت و خطرناک ساخته شده است. پوتین پای آرا نسوز را می‌توان در مشاغلی مانند ساختمان‌سازی، تعمیرگاه‌ها و کارگاه‌های صنعتی و غیره مورد استفاده قرار داد. به طور کلی این کفش برای محیط‌های است که افراد با اجسام تیز و برنده، سنگین و یا مواد شیمیایی سر و کار دارند مناسب است.

پوتین ایمنی نسوز پای آرا مدل آلپینا

مشخصات پوتین ایمنی آلپینا

از ویژگی‌های برجسته پوتین ایمنی آلپینا در واقع زیره نسوز آن است که پوتین را در برابر آتش مقاوم می‌سازد و بر این اساس برای مشاغلی که با مواد قابل اشتعال سروکار دارند مناسب است. این پوتین با وجود کیفیت خوب و عالی که دارد با قیمت مقرون به صرفه‌ای به فروش می‌رسد. این محصول در سایز‌های ۴۰ تا ۴۵ عرضه می‌گردد. از دیگر ویژگی‌های این محصول آنتی باکتریال بودن آن است که سبب شده تا پوشیدن طولانی مدت پوتین در طول روز، سبب ایجاد بوی بد پا و بیماری‌های پوستی نشود.

این پوتین ایمنی دارای کفی طبی می‌باشد که می‌توان آن را به راحتی از کفش جدا کرد و شستشو داد. جنس این کفی از چرم است و بر این اساس دوام و ماندگاری بالایی دارد. جنس رویه این کفش از چرم طبیعی می‌باشد و زیره آن نیز بسیار محکم و با دوام است.

مشخصات پوتین ایمنی آلپینا

پوتین ایمنی آلپینا

پنجه‌های فولادی این پوتین، پا را در برابر عواملی مانند ضربه و فشار محافظت می‌کنند. میزان مقاومت این پنجه‌های فولادی در برابر ضربه تا ۲۰۰ ژول است. زیره این پوتین از مواد پلی یورتان ایتالیایی  ساخته شده است، ماده پلی یورتان در واقع زیره را در برابر سایش و  مواد اسیدی  محافظت می‌کند و از دوام و طول عمر بالایی برخوردار است.

ویژگی توضیحات
نوع محصول پوتین ایمنی ساق بلند ضد لغزش
سایز بندی از ۳۹ تا ۴۷
جنس رویه چرم طبیعی ضد آب با روکش مقاوم در برابر سایش
جنس آستر داخلی پارچه میکروفیبر ضد حساسیت با قابلیت تهویه بالا
کفی کفی طبی با قابلیت جذب ضربه و جلوگیری از خستگی پا
جنس زیره ترکیب PU و TPU با مقاومت بالا در برابر لغزش و مواد شیمیایی
وزن هر لنگه ۷۵۰ گرم
مقاومت در برابر دما تا ۳۰۰ درجه سانتی‌گراد
ویژگی‌های خاص مقاوم در برابر مواد شیمیایی، روغن، و ضد الکتریسیته ساکن
طراحی ارگونومیک بله، با توجه به طولانی مدت استفاده برای جلوگیری از آسیب پا
استانداردها مطابق با استاندارد EN ISO 20345:2011 و S3
قابلیت‌های اضافی دارای نوار بازتابنده برای دید بیشتر در محیط‌های کم نور
قیمت به‌صرفه با توجه به کیفیت بالا و دوام طولانی

 


اگر به دنبال مقایسه و بررسی سایر مدل‌های پوتین و کفش ایمنی هستید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به محصولات دیگر ایمن ابزار تهران نیز بیندازید. کفش ایمنی ترن مدل پاور بلند با طراحی منحصر به فرد و کیفیت بالا، یکی از محصولات برجسته ماست. همچنین، پوتین ایمنی 3MAX کاپدار و پوتین ایمنی آرتا مشکی نیز برای محیط‌های کاری مختلف انتخاب‌های مناسبی هستند. اگر به دنبال محصولی با دوام بیشتر و تکنولوژی پیشرفته‌تر هستید، پوتین ایمنی ایمن پا مدل Super 3M و پوتین ایمنی ایمن پا مدل تایتان می‌توانند گزینه‌های بسیار مناسبی برای نیازهای شما باشند.

ما با کمال مسرت از خریداران عمده استقبال می‌کنیم و این فرصت را فراهم آورده‌ایم تا شما عزیزان، با خرید‌های بزرگ‌تر، از تخفیف‌های ویژه‌ای بهره‌مند شوید. ما معتقدیم که همکاری‌های بلندمدت می‌تواند پایه‌های محکمی برای ارتباطات پایدار بین تاجران و تولیدکنندگان باشد. از این رو، در صورت تمایل به خرید عمده، با ما تماس بگیرید تا با ارائه‌ی پیشنهاداتی اختصاصی، نیازهای تجاری شما را به بهترین شکل ممکن برآورده سازیم. ایمن ابزار تهران در کنار شماست تا با ارزش‌ترین خرید‌ها را تجربه کنید و با اطمینان، گام در مسیر توسعه بگذارید.

دیدگاهها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پوتین ایمنی نسوز پای آرا مدل آلپینا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی